Du leder vågorna mot land.

2009-04-27 @ 11:46:06
Blogg.se funkade inte inatt när jag skulle blogga, därför blev det inge fler inlägg. Skit grejer, haha. Men det hände inte så mycket. Jag satt mest här, pratade med Milla. Kollade tv lite smått. Mailade lite folk. Lyssnade på Beyonce en hel del, längtar till den 13:e. Sedan bara funderat massa, på framtiden bland annat... Och lite på denna veckan, för det är ju den som gäller nu först.. Finns en del att göra, blä!

Såhär ser min vecka ut:
Måndag: Skola 15-17.
Tisdag: Träning 17-18.15.
Onsdag: Skola 10.15-11.35?. Träning 17-18.
Torsdag: Skola 8-9.50? 13-15. Etik-uppgift i religion inlämning.
Fredag: Måns i Valbo. Christer Sjögrens show i Uppsala med Micke.
Lördag: Dansa ?
Söndag: Bones på tv 20.00.


Så där ser då min vecka ut. Plus lite annat löst pluggande, om jag kommer så långt. Jag har några saker jag borde ta tag i, lite religionsuppgifter och en historiauppgift. Om jag ska lyckas få något betyg i de kurserna. Gaah!!


Nej nu ska jag ta och hoppa ur sängen, nyss vaknat här typ. Det blev sent inatt, kring halv fyra. xD haha. Måste duscha nu, äta frukost och sedan ta mig till skolan. Förhoppningsvis så blir det lite plugg där och sedan historia vid tre. Skriver när jag är hemma igen.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Blogg.se funkar typ aldrig... De kan ju bara gå och göra nånting...



Sen längtar jag till på Freeeedaaaaaaaaaag!!!!! :D

2009-04-27 @ 16:41:37
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback