Att allt det goda alltid kommer av sig själv.

2009-04-28 @ 20:19:43

Jag är hemma igen... Varit det ett tag också.

Var ju på step1/styrka mellan 17-18.15. Jag vet att ni har hört det förr, men guud vad jag älskar det passet. Det är bara helt underbart. Köra så det ryker, släppa alla tankar och bara ha kul och träna. I love it!! Svettigt och härligt. Trallade hemåt och då var man slut i benen, haha. xD

Jag gör inte speciellt mycket här just nu. Lyssnar på Beyonce och snackar med Milla på msn. Lite planering, hon ska komma hit på midsommar, trevligt! Kikar lite i kalendern också vilka dagar jag skulle kunna jobba i juni, ska kolla tillsammans med moder sedan. Och jag funderar även på hur jag ska ha råd med allt jag vill göra, det har blivit hemskt mycket nu, bara inom några veckor här. Gaah! Lär se över lite grann här nu...

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback