Det går bara man vill...

2009-04-27 @ 18:25:40
Jag har typ alldeles nyss kommit hem från skolan. Kom dit strax efter två och träffade på A de första jag gjorde typ. Sedan ner i matsalen till Junia och snicksnackade lite där. Vid tre var det dags för historia med A. Jippi! Pratade lite om studieresan som vi ska göra nästa tisdag. Efter det blev det lite uppgifter vi skulle göra i smågrupper, det gick väl bra, haha. På måndag ska vi ha debatt om ideologier, heja. Också ett litet prov med frågor vi gjort idag, blä! Vi slutade vid fem, men jag stannade kvar för att prata betyg med A. Ni kanske minns att jag stressade ihop en uppgift i historian innan påsk här, om ekonomisk historia. Och vet ni vad jag fick, jo MVG!!! Jag är chockad!!! Helt otroligt, mvg på en uppgift i historia, jisses! I´m happy liksom. :D Jag som tänkte typ skita i resten av uppgifterna i historian, men nej det kan jag inte nu, kämpa på som fan lär jag göra!!! Pratade även lite om pedagogiskt ledarskap, och vi skulle ta och fundera lite kring min examination där. Och sedan var klockan halv sex, då tyckte vi det var typ dags att ta oss hemåt, haha.

Nu sitter jag här och gör inte mycket. Jag ska bara vara glad en stund, hihi. Hörs senare.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback