I dina ögon ser jag ljuset, som livet har tänt.

2009-04-16 @ 15:41:46

Mina dagar är inte intressanta just nu, haha, därför det inte blir så många inlägg...
Det händer ju inte så mycket...

Jag har typ bara suttit här vid datorn. Försökt packat lite, ska fortsätta med det snart. Kollat lite tider och joks på bussar, tåg, t-banor och pendlar. xD HAHA. Jobbgit detta ju... Men det blir bra tillslut. Har även hunnit noppat brynen, yeah, haha.

Ska kika ner nu om musbus vill ut och sedan packa klart. Ska till pappa idag också, för mamma och Robert är borta till imorgon kväll. Så ska dit och äta och blir kvar där till imorgon. Träning ikväll också, hur ska det lösas, hm. Men nu ska jag neråt.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback