Sommartider, hej hej, sommartider...

2009-04-25 @ 17:53:13
Nu är jag inne och här igen...

Inte gjort så jäkla mycket idag alltså. Kom ut på altan vid halv ett ungefär och satt där och pressade i solen, galet va varmt det är. Någon timme där och strax innan tre så tog jag en tripp till stan. Gick förbi Folkets hus och tänkte se om Löfgrenskan syndes till men icke, Trallade vidare till ica maxi och hämtade ut min Beyonce-biljett. Yay! Sedan hemåt igen, ont i fötterna. Var så dum nog och tog mina converse, jag får liksom blåsor av dem. De är så stora så jag bara halkar runt i skorna. xD Men iallafall, blåsor på hälarna, båda lilltårna och tårna breve. Ajaj inte skönt alls. När jag kom hem så tog jag mig ut på altan igen, blev där 1,5 timme ungefär.

Nu är jag som sagt här igen, messar för fullt med Micke, hihi. Annars vette fan vad jag ska göra. Eller jag vet vad jag borde göra men jag känner inte för det. Gaah! Jag ska kika runt lite nu, hörs senare...

Pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback