Finns inga spår i snön som leder hit.

2009-04-04 @ 23:36:35
Sedan sist så har jag kollat lite på Robinson, orkade dock inte se hela, tycker inte de är så intressant längre. Sedan blev jag fast här en stund. Sen skulle mor och dem kolla på Så ska det låta från igår, så då gick jag ner och kollade de med dem. Det var riktigt bra. Sara och Shirley är för härliga alltså. Mys att se programmet igen, de var länge sedan de var inspelning nu ju, haha.

Nu börjar jag bli trött här, det är inge roligt, haha. Men jag tror faktiskt jag ska lägga mig tidigt ikväll, ska upp och träna imorgon igen fast denna gång vid 15.15. Yeah! Tror nog jag ska ta och bädda upp här och sedan lägga mig i sängen och kolla på film eller något.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback