You spin my head right round, right round.

2009-04-30 @ 15:42:10
Halva dagen har gått och jag ska inte sitta här, men jag fastnar lätt alltså.

Kom iväg till Karl Johan gården imorse, fram och tillbaks på en halvtimme. Heja mig! Bestämde vilka dagar jag skulle ha, det blev sex dagar, najs. Fixade ihop skolgrejs och åkte med mor upp på stan efter det. Raka vägen till skolan, satt i matsalen och pluggade lite. Det blev inte så mycket gjort menmen. Strax efter ett så tröttnade jag och tog mig hemåt.

Hemma här har det inte hänt mycket alltså. Pratat massor med syster yster. Tänkte försöka plugga lite också, hm, men jag måste typ... Hörs senare.

Trevlig Valborg på er!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback