3-7/8 - I love Bounce summercamp. <3

2009-08-22 @ 16:51:01
En av de bästa veckorna i mitt liv. Fy sjutton va kul jag hade det. :D Jag har ju velat gått det här campet under två års tid men har aldrig haft råd, men denna sommar så kunde jag inte skita i det. Jag anmälde mig och det var så värt det! Jag gick hiphop/jazz1... Så sjuuuktkul!! Hade jag haft råd så hade jag gått flera klasser, nästa år så. :D Jag träffade även Milla där, jättekul att ses ju. :D

Två jazzklasser med Benke, två jazzklasser med Ambra, två hiphopklasser med Fille och två jazzklasser med Jennie.. Jag missade två klasser och det var hiphopen med Joe, men det gjorde inte så mycket. Jag levde som på moln efter de andra klasserna ändå. Så sjukt roliga koreografier.. Och jag tog även en dropin-klass för 220:- xD haha. För jag ville dansa mer för Jennie så jag hoppade in på en jazzklass i en annan grupp, satan va kul. :D För er som inte vet så är Jennie en stor förebild för mig inom dansen. Hon är ju bara så sjukt grym!! Och jag älskar hennes sätt att lära ut på, hennes energi, utstrålning och att hon verkligen bryr sig om varenda individ. Helt otrolig.. Det var ju mest för att dansa för henne som jag anmälde mig till summercamp. Jag tycker det är så häftigt att dansa för Jennie, en upplevelse!!!

Tog även bild med Ambra och Jennie... : )



Jag älskar bilden...

Jag längtar tillbaks men även till Bounce summercamp 2010!!!
Ska lätt gå igen...

Kommentarer
Postat av: Mika

Men titta, tre av Sveriges bästa tjejer på samma bild ju! <3

2009-08-22 @ 19:23:57
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback