4/8 - Tre galna brudar på en scen. <3

2009-08-22 @ 15:08:08
Den här dagen börjades tidigt.. För jag var ju iväg till Balettakademien också, gick ju på Bounce summercamp. Så hade dansklass med Jennie Widegren mellan 10-11.30.. Klassen drog dock ut på tiden så jag fick väldigt bråttom. Bytte om väldigt snabbt och halvsprang till t-banan typ.. Framme på centralen typ 10 min innan mitt tåg mot Göteborg skulle gå, for in på pressbyrån och köpte dricka och godis till resan...

Tåget kom vid 12.10 och jag hoppade på.. Tråkigt att åka själv hela resan, men jag åkte x2000 så det gick ganska fort ändå.. Micke åkte ju segtåg och hade åkt en timme före mig.. Men kom fram en timme senare också. xD haha. Jag var iallafall i Göteborg ca 15.20.. Då letade jag runt lite efter ett uttag, var tvungen att ladda mobilen lite.. Messade lite med Annika också, som var på Liseberg och skulle ta platser åt oss. : ) Vi skulle ju se Tre S:ens sommarkonsert på kvällen! När jag sprungit runt på centralen lite så slog klockan fyra och jag gick ut och mötte upp Micke när han kom.. Vi drog in på Burger king direkt typ och köpte lite mat, mums. Och sedan "skramlade" vi ihop lite pengar för att köpa ett dygnskort. xD haha. Köpte det och sedan letade vi på en spårvagn som skulle ta oss ut till Liseberg..

Annika mötte upp oss utanför och sedan tog vi oss in och fram till scenen. Det var ju knappt nå folk där. Vi och typ fem-sex till. xD haha. Men tjejerna började typ repa på en gång, vi vinkade lite galet till dem när de kom ut. xD haha. De repade igenom några låtar, och var allmänt söta som bara de kan.. Efter de hade repat klart, så var det dags för Brandur.. Han var förband till tjejerna. Han såg oss typ direkt och hejade, haha. Han blev klar snabbt.. Och sedan satt vi mest där.. Anna och co satt på raderna bakom oss, så vi hade några att snacka med lite iallafall. xD Sussie trallade förbi oss också, hejade på henne, hon var med tjejerna som alltid.. Det började fyllas på med folk allt eftersom.. Och när det bara var en liten stund kvar så såg jag Sonjas föräldrar.. De gick ju förbi oss, så hejade på dem och så, trevligt...
   

Vid åtta så började allt.. Först ut var ju Brandur som bjöd på två låtar, han var bra. Börjar ju gilla hans låtar nu, haha. Sedan var det dags för det vi hade väntat på.. Sanna, Shirley och Sonja. ♥ De sjöng några låtar var, några tillsammans, dansade, pratade, skrattade och flummade som bara de kan. De är ju så sjukt härliga, de bjuder något enormt på sig själva. Och jag älskar dem för de! Och jag gillar deras konsert så himla mycket, den blir så mysig på nå sätt.. De tre tillsammans är ju bara helt fantastiska. Men konserten tog slut alldeles för fort alltså, hade kunnat sitta där hela kvällen/natten för att se dem!!
  

   

Det blev signering efter konserten också. Så vi tog oss till kön direkt, lika bra liksom när Liseberg ändå stängde vid tio. Det var mindre än en timme kvar ju... Vi stod där och pratade massa och fördrev tiden bra.. Vi kom fram till skivorna och pratade där lite med Sussie igen. Hon undra om jag inte skulle ha nåt, men jag sa att jag redan hade dubbelt upp av Sonjas skivor och inte behövde mer. xD haha. Tillslut kom vi fram till dem, lämnade fram papper så de fick signera, haha. Berömde Shirley för konfis-grejen på schlagerkvällen, så grym ju.. Frågade om nån var med på SSDL.. Sa till Sonja att jag sett henne över 50 gånger, haha, hon blev lite chockad men glad! Och pratade lite annat, bestämde att vi skulle försöka hinna med att ta kort efteråt. De skulle signera färdigt bara, och klockan var ju över tio också.. Den hann bli det innan de var klara iallafall. När jag stod där på sidan och bara väntade så kom Sonjas pappa fram till mig och började prata, det var väldigt kul. Pratade på om lite allt möjligt, att jag är överallt och lite så, hihi. Pratade lite med Anna och co också. Och rätt som det var så var det någon som tog tag i min arm, jag blev rädd. xD haha. Det var Sonjas mamma som ville komma fram och säga hej bara.. Så pratade på massa med henne också.. Lite om bloggen, mina resor och allt. Och jag slängde ur mig nåt i stil med att jag gör vad som helst för att få se/träffa Sonja, de vet ni, jag gör allt för henne!! Haha, lite pinsamt såhär i efterhand, menmen.. Det stämmer ju så!! De var verkligen jättekul att träffa hennes föräldrar igen, så himla snälla ju.. Precis som Sonja, man vet vart hon fått allt ifrån, hihi. Signeringen tog slut och vi ropade till oss Sanna först och tog kort tillsammans med henne och pratade lite snabbt. Och jag ropade till mig Sonja och tog kort med henne. Tackade för dagen, kramkalas och ses den 16:e. :D Och vi pratade även lite med Brandur innan han drog. Fick även ett snack med Sussie, trevligt.. Efter det så var det bara raka vägen ut från Liseberg för det hade ju redan stängt..
  

Tusen tack för allt brudar. ♥

Vi kollade runt lite utanför och tog sedan hejdå av Anna och co. Roligt att träffa er alla... :D Och vi tänkte först ta spårvagnen tillbaks till centralen men det kryllade av folk så vi gick hela vägen tillbaks.. Förbi Skandinavium, Ullevi och allt.. Vi var på centralen vid elva-tiden ungefär, tror jag. Tog hejdå av Annika som tog pendeln hemåt. Och vi hoppade på våran buss som gick vid 23.25.. Och det skulle inte bli något byte i Jönköping denna gång, galet skönt, utan raka vägen till Stockholm. Woho, tyckte vi! Vi sov en liten stund på bussen, annars hände inte mycket. Men vi hade iallafall en 7 timmars resa hem, tillbaks i Stockholm vid 6.20...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åå vilka mysiga bilder :)Verkligen jättegoa. Bilden på dig och Sonja var typ jättegullig! Vi hörs och ses nog snart igen! Kram kram!

2009-08-22 @ 18:23:59
Postat av: Carro

Jennifer: Naaw tack hihi, jag gillar den på mig och Sonja jättemkt. hihi. Ja det gör vi nog, hoppas jag. :) Ha de bäst! Kraaaam

2009-08-22 @ 20:44:56
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback