Back in viken!

2009-08-17 @ 22:27:17
Jag är iallafall tillbaka i Sandviken, efter lite mer än tre veckor i Stockholm. Det känns konstigt må jag säga, men jag blir inte hemma långvarigt. På torsdag ska jag tillbaks till Sthlm för att registrera mig på universitetet och sedan lämna lite kläder i "lägenheten". Najs! Och på söndag så drar jag till värmen i en vecka och sedan när jag kommer hem så blir jag stockholmsbo. Satan va härligt det låter, iih.

Idag hade vi klockan på ringning vid tio och vaknade ganska så direkt. Lite sega att fixa oss, men det fick vi vara.. Jag duschade och sedan packade jag ihop mina väskor. Och vi slog oss ner vid våra datorer som vanligt. Strax innan två så kom mamma och mormor, då blev det fikatajm.. Mysigt! När klockan var strax innan tre så skulle vi ta oss iväg till min "lägenhet" på kungsholmen och hämta min nyckel. Så Mickes pappa var snäll och följde med och körde oss dit. Packade in massa grejer som mamma hade med sig, som micro, tv och massa skit.. Efter det så åkte vi hem till Micke igen, där vi bara hämtade alla mina väskor och började sedan ta oss hemåt. Klockan var då vid fyra-tiden.. Strax efter sex så var vi i valbo där vi stannade för att äta på donken, kika på mobil till mig och även kika lite i andra affärer.. Det blev iallafall en ny mobil till mig, asglad!! En sony ericsson W995, så snygg! Och vi var här hemma kring åtta-tiden.. Och jag har inte hunnit med så mycket mer, packat upp alla väskor och glott här...

Nu gör jag inte mycket, mobilen sitter på laddning och jag ska försöka rensa sängen på grejer...
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback