Fullt upp igen...

2009-08-06 @ 23:31:25
Jag hinner fan inte blogga klart om veckan något, fan va segt.. Jag kommer få göra det efter nästa vecka, när jag kommit hem från gbg, hm. Drygt menmen det finns inte så mycket att göra åt det! Jag tänkte faktiskt ta och stänga ner här typ nu, snart börjar Paradise hotel danmark som vi ska kolla på och sedan lägga oss och sova. För imorgon är det dags för dans igen, sista dagen nu.. Buhuu, verkligen!!! Och på kvällen är det dags för Lena&Orup på grönan, det ska bli skoj! Britta och Caroline på kör, supernajs! Hörs kanske imorgonkväll när vi är hemma. : )

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: ingela dilen

Ha det så bra idag nu..:D Och hör av dig när du har tid....jobbar till 21.30 jG...KRAM

2009-08-07 @ 09:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback