Inget att göra...

2009-08-21 @ 18:11:28
Jag cyklade till stan tidigare idag, kikade runt massa. Men hittade ingen kalender som jag ville ha.. Träffade iallafall Persson, så pratade med henne lite. Sedan när jag skulle hämta cykeln igen så var den inparkerad. xD haha. Så messade lite med Junia och tog mig till komvux istället, haha. De första man möter när man kommer ner i matsalen är ett "Tjena!" från Annette.. och sedan även av Jenny, haha. De tyckte det var kul att jag hänger där fast jag inte ska vara där nå sen. xD haha. Alla hade lika kul åt det när jag befann mig där.. Men har man tråkigt och längtar till komvux så är det ju så.. Satt där en timme typ med Junia och pratade lite, sedan tog vi sällskap hem och jag hämtade upp min cykel på stan... När jag sagt hejdå till Junia hemma vid henne så kom jag ju på att mamma skulle till gammelmormor som bor precis där, så jag väntade in dem och drog med dit.. Där blev det fika och så, efter det så följde jag med mormor till ica och sedan fick jag skjuts hem.. Och nu sitter jag här och ugglar, vet inte vad jag ska göra.. :P

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback