Komvux...

2009-08-19 @ 14:29:31
Alltid lika kul att komma till komvux.. Kom dit strax efter elva och hittade på Junia nere i matsalen vid "vårat" bord. Kramis och slog mig ner där, och allt blev som vanligt. Vi babblade på om allt typ, och vi hörs tydligen genom hela skolan. xD haha. Annette kom ner också och var glad. :D Alltid lika kul att träffa henne.. Pratade lite om att jag skulle flytta till Sthlm och börja plugga där, tyckte det var kul att jag skulle plugga till svenskalärare och att jag kunna fortsätta på språkvetenskap där, haha. Det var flera lärare som kom ner över lunchen, och de flesta fick reda på att jag kommit in på högskolan och grattade mig och tyckte det var jättekul.. Jenny kom ner och hennes kommentar var rolig: "Hur kom du in??" HAHA. Gud så vi skrattade.. De var henne jag hade i religionen som jag inte fick till något betyg på. xD haha. Men hon skämtade bara, men det lät så sjuktkul.. Pratade lite med henne och allt.. Sedan satt vi där en stund och snicksnackade. Vi tog oss ut en sväng för att Junia skulle röka, då pratade vi lite med A igen.. Jag gillar henne alltså. Jag kommer verkligen sakna komvux och allt folk där, men jag fick ju komma på praktik där om jag ville. ; ) hihi. Och jag kom nog hem från komvux strax efter två här.. Och nu ligger jag här.. Mamma kom nu med lite skolböcker jag ska låna av kusinen, så ska ner och kolla..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback