Mallorca!

2009-08-23 @ 00:07:54
Nu är det en timme kvar tills vi ska åka typ. Jag ska byta om och kolla så att allt är nerpackat. Och stänga ner här...

Jag kommer sakna så galet mycket folk, tur att det bara är en vecka då...
Glada gänget, Sonja, Sanna, Jess, Nathalie, Marie, Linda, Lotta, Annamia...
och självklart alla er andra också!!!!

Gosh, ni kommer finnas med mig hela tiden.. Ni är Allt.
GG, jag älskar er. ♥

Vi hörs igen om en vecka, söndagkväll är jag hemma typ.. Ta hand om er tills dess!
Pusshej!


Jag och syster förra sommaren på Mallis. : )

Kommentarer
Postat av: Mika

Ha det underbart hjärtat, sola lite för mig med!

PUSS!!!

2009-08-23 @ 00:30:53
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback