Min dag...

2009-08-06 @ 22:22:09
Här sitter vi igen som vanligt. Och vi äter lite chips och sådant. Mycket gott! Annars händer det inte så mycket, jag ska kika igenom lite bloggar som jag inte gjort än idag... Dagen har jag typ spenderat på balettakademien. Det blev hela tre klasser, och det var så himla kul!!! Mötte även upp Micke under dagen och vi var förbi och sa hej lite snabbt till Emma (caracola), sedan strosade vi runt lite på stan.. Vid halv sju så var jag klar med dansen och då mötte jag Micke och vi tog oss förbi Emma för att heja på henne, Sara och Bonnie.. Blev där en stund, trevligt. Och sedan hem till Micke, då åt jag lite och sedan hamnade vi här. :D haha.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback