Stockholm till hösten!

2009-08-13 @ 23:01:32
Nu är jag väldigt sen med att blogga ut om detta, haha.. Men jag har iallafall kommit in på lärarprogrammetStockholms universitet, med inriktning svenska/svenska som andraspråk. Det ska bli väldigt kul. Och vi har sökt som galningar efter boende till mig med. Och för tillfället så har vi hittat ett rum som jag ska hyra, ute på Kungsholmen. Också väldigt kul! Jag ska fortsätta leta boende men tills vidare så blir det bra. : ) En dröm går i uppfyllelse typ.. Jag ska BO i STOCKHOLM!!! Hur stort är inte det?! Jag bara älskar Stockholm ju... iiih. Vi hämtar iallafall nyckeln på måndag och flyttar in lite grejer där.. Ojoj, vad kul allt ska bli. :D Hoppas jag ska trivas men det är nog inte så svårt. Jag ska fan BO i Stockholm!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: E-M

Hej Carro! Häftigt att du skall flytta, fast jag tycker nog att du "redan bor där så ofta som du är där".... Såg att ni haft det toppen!! Nå är du på väg hit på söndag??? Kl 16 börjar det med jag brukar vara där vid 14 för att få bra plats!!! Sköt om dig!!! KRAM E-M

2009-08-14 @ 00:20:40
Postat av: E-M

Hej!



Tyvärr kan jag inte hämta dig och tyvärr är det en bit att gå.... Nu sitter vi på stolar för det är ju en stor gräsmatta, vill du också ha en stol??? Tala om det för mig så tar jag med en till dig!!! Kram E-M

2009-08-14 @ 00:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback