Stockholmstripp..

2009-08-20 @ 20:43:35
Nu är vi hemma här igen.. Åkte ju som sagt till Stockholm imorse, bussen gick vid åtta-tiden.. Framme i Sthlm strax innan elva och då låste vi in väskorna på centralen och tog oss ut till universitetet direkt. Åh shit vad stort det är där. xD haha. Och så mycket folk, det kändes som jag inte platsade in där för fem öre.. Kände mig som fem år typ. xD HAHA. Men vi hittade dit vi skulle iallafall och registrerade mig. Det gick fort, fick lite papper plus mitt schema.. Det verkar najs, fast förstår inte så mycket, haha. Efter det så tog vi oss tillbaks till centralen och hämtade väskorna och tog oss sedan till Fridhemsplan och "hem" till mig.. Där plockade vi upp alla kassar som fanns där, plus väskorna. Det blev bra där.. Och sedan in till stan igen, åt på donken och kikade lite snabbt i butikerna.. Sedan drog vi till terminalen och ugglade. Bussen gick vid fem-tiden och vi var hemma strax innan åtta här.. Jag har bara hunnit ätit och nu sitter jag här, vid mammas dator, min är i sthlm. xD haha. Nu ska jag kika runt på lite bloggar...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback