Tisdag.

2009-08-18 @ 12:57:39
Jag har ju varit till tandläkarn idag som sagt. Och det gick bara fint, bytte bågen i underkäken och sedan var det bra, haha. Svängde förbi valbo lite snabbt också och sedan vidare hemåt. Åt lite frukost då, hann inte det innan tandis.. Och nu har jag landat här vid datorn. Här händer inte mycket alls, kollar lite bloggar och face.. Jag tänkte försöka blogga lite idag men vi får se hur det går alltså, haha. Inge taggad alls på det, hmm. Och senare idag ska jag troligtvis iväg och träna. :D Woho, jag längtar alltså.. Hoppas bara det slutat regna tills dess, ingen lust att bli dyngsur påvägen dit. xD haha. Nej nu ska jag kika runt lite här..

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: E-M

Hej!

Kul att du kom!!! Jag fixar bilderna så fort vår dator fungerar, vi använder en gammal just nu till vi fixat den "nya" men bilderna kommer jag lovar!!!



Har ni hört något om vilken tid hon skall var med ännu??? Jag fick ju bara till den sena och det kan bli lite krångligt.... Sköt om dig!!! KRAM E-M, Simon hälsar tillbaka!!!

2009-08-18 @ 14:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback