Träning är livet.

2009-08-18 @ 19:15:25
Jag kom som sagt iväg och tränade tidigare idag.. Var till badet och körde step med Päivi. Jag älskar´t. Så otroligt roligt, jag bara älskar att skutta runt där på brädan.. Att det kan vara så roligt att träna.. Jag älskar att röra på mig, få träningsvärk och allt sådant skoj. :P haha. Och jag vet inte hur jag ska klara mig utan detta pass till hösten, jag vill ju gå och träna på badet, hmm. Jag kan ju verkligen inte pendla.. Jag måste helt enkelt hitta ett nytt favvoställe, i sthlm!!! Nej, nu börjar jag bli lite hungrig här så kanske ska gå ner och se om vi ska äta snart... : ) Hörs senare, och jag ska försöka få ut inlägget om schlagerkvällen också, bara bilder kvar ju...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback