Äntligen...

2009-02-05 @ 15:55:34
Vaknade strax innan sju idag och det blev lite stressigt. I skolan strax efter åtta, hade desktop. Och jag trodde jag skulle slippa studeringsuppgiften som vi skulle göra till förra veckan, när jag inte var där då, men icke sa nicke. Det var bara att berätta lite snabbt kring det, haha. Annars gjorde inte jag så mycket mera på den lektionen, satt mest bara och försökte komma unifund med hur programmet vi håller på med fungerar xD hahaha. Slutade vid tio i tio och då passade jag på att leta upp A lite snabbt. Hon läste igenom min fakta och tyckte den var bra, och hjälpte mig med hur jag skulle skriva källkritiken. Så jag hoppas det ska funka nu. Strax efter tio var det dags för religion, där vi gick igenom människosyn typ, fick en uppgift att göra lite snabbt. Två och två, och ta reda på vad en utvald religion säger om andra religioner. Det gick la bra, förutom att texten var på engelska, haha. Slutade runt tolv och raka vägen ner i matsalen. Där satt jag, L och J och pratade och A kom förbi och var skön xD haha. M kom strax innan ett också, hon och jag skulle på info&layout som började vid ett. Där hände det inte så mycket, gjorde två uppgifter och sedan skickade jag in alla jag gjort i skolan så det blev klart. Vid halv tre så tröttnade vi och trallade hemåt.

Har typ bara hunnit läst igenom alla bloggar här hemma. Ska bara kika in lite snabbt på face också, sedan ska jag försöka fixa källkritiken så den är klar till imorrn.

Tjing Tjong!

Kommentarer
Postat av: Marre

Hejhopp!

Jag såg att du hade kommentaret i min blogg. Det är en gratiskonsert för Sannas fans som jag håller på och trixar med. Håll ögonen öppna på Sannas hemsida i en nära framtid ;)

Kramis

2009-02-05 @ 20:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback