Det är HELG!!!

2009-02-20 @ 16:32:04
Wohoo känns det typ.

Varit i skolan idag.. På historian så satt vi i våra grupper och pratade om hur vi skulle lägga upp arbetet. Alla var inte klara, så vi ska träffas på måndag innan lektionen och försöka bli klar med allt. Gött!! På lunchen så gjorde jag lite på mitt historia-arbete och sedan satt jag mest där och pratade med J. Vid ett hade vi pedagogiskt ledarskap, hela gruppen var där och vi jobbade på med arbetet. Vi skrev klart hela texten, den ska bara finslipas nu. Och en inledning och avslutning ska också dit. Ska fixa det sista, plus en powerpoint-presentation på onsdag bestämde vi!!! Trallade hemåt efter det...

Jag håller på och städar lite här hemma, plockar undan lite och nu hamnade jag här. Kollade igenom lite bloggar nyss. Men jag ska ta och skriva en liten packlista för helgen, kan ju inte behövas mycket när det bara gäller två dagar liksom!!! Snart dags att åka in till Gävle och hämta Micke också. : ) Så nu ska jag sätta lite fart här...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback