Det börjar bli sent...

2009-02-09 @ 00:01:36
Jag sitter kvar här ännu. Jag har inte gjort så mycket sen tidigare. Pratat med både Sara och Micke i fonen. Detta kommer bli så galet bra ju... Shiit vad kul det ska bli, längtar!!! Jag kollade även lite på The Break-up tidigare, den är väl bra. Och jag har nyligen satt i High school musical 2 igen, haha, jag orkade inte byta skiva och jag ville se något. Då fick det bli den helt enkelt.

Jag ska inte bli kvar här vid datorn så länge inatt. Jag ska upp i skaplig tid imorrn, klockan ringer redan vid åtta, haha. Imorrn släpps nämligen biljetterna till Madonna i sommar. Och jag ska försöka få tag i en ticket. Jag bara måste ha en typ, jag kan inte missa henne när hon är i Sverige. Så, upp och hoppa är det. Jag hoppas jag hinner på en biljett!!!
Madonna - STICKY & SWEET TOUR

Nu ska jag kolla vidare på filmen här och sedan ta och sova.
Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback