Det närmar sig...

2009-02-28 @ 18:46:24
Sov ganska så länge idag, men kom upp innan 12 iallafall. Men runt lunch typ så åkte vi in till Valbo. Kikade runt massa och jag hittade lite grann, inte alls meningen, eller jo.. Det blev en vit typ tunika och romarsandaler. Hihi, riktigt snyggt ju. På hemvägen svängde vi in på ica Maxi och handlade lite och sedan vidare till mormor på fika, mums. Och vi kom hem strax innan sex här.

Sedan jag kom hem så har jag kollat lite bloggar och sådära bara. Nu sitter jag bara här och väntar på maten, gött. Tänkte försöka ta och plugga lite också, men det visar sig hur det blir med det, haha. Nu ska jag iallafall ta och förbereda lite till mellon, snart dags ju. :D Lite mer än en timme kvar... Ni hör mer av mig efter det...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback