Din klocka tickar.

2009-02-15 @ 00:32:18
Här spelas Måns Hope & Glory för fullt, jag älskar ju den fan... Och det har snackas på msn en hel del!!! Och klockan den bara tickar iväg, hur fan ska jag komma upp imorrn?! Bra fråga det där... Jag ska nämligen till Stockholm imorrn, wohoo!!! Träffar Micke och vi har lite att göra, väldigt kul... Kommer hem på måndagkväll. Men på dagen där så ska jag ju iväg och dansa (troligtvis). Det ska bli askul!!! Och på förmiddan och lite eftermiddan så ska jag och Milla kika runt på stan lite!! : ) En väldigt najs och behövlig tripp, känns det som!!!


Nej nu ska jag strax stänga ner här, packa det sista och lägga mig!!!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Karolina

eler varför inte komma till södertälje, jag är där med Made in Sweden o jobbar idag, inkl er favorit Laila :)



kramkram

2009-02-15 @ 09:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback