Fredagen den 13:e.

2009-02-13 @ 18:10:16
Kom iväg till skolan imorse, mamma skjutsade mig. Träffade J och C utanför, pratade lite med de. Vid tio var det dags för historia, skulle börja på våra grupparbeten. Och det gick väl inte så bra alls för oss, det är skitsvårt ju. xD Jag gjorde inte alls mycket den lektionen, pratade lite med A om träning. xD HAHA. Slutade strax innan tolv, ner till matsalen till J, M och M. Pratade lite grann, A kom också ner, pratade massa tok med henne också. Jag gjorde inte så mycket på lunchen. Vid ett var det dags för pedagogiskt ledarskap, även där grupparbete, haha. "Min" grupp ska fördjupa oss i Waldorf- pedagogiken. Alla har olika pedagogiker, ska redovisas om två veckor. Men vi fick gå iväg med gruppen och vi bestämde vilken som skulle göra vilket och sådära. Sedan satt vi oss allihopa vid ett bord, de nya fick presentera sig, vi pratade om loggböcker och studieresor och allt. Slutade vid tre. Väntade lite på A för jag lära prata med henne om historian. Hon tyckte de jag hade valt var ganska så stort och svårt. En del av arbetet, jag valde att skriva om världs- och samhällsförändringar under världskrigens tid. xD HAHA. jobbigt som fan, men ja, A hjälpte mig lite. Vi gick in till andra historialäraren också, så han fick säga lite vad jag skulle ta med. A och J säger olika. xD Och Jenny, religionsläraren, började också prata lite. Fick med mig tre filmer hem också HAHA. Men jag tror de hjälpte mig lite iallafall. Sedan pratade vi lite om helgen och sådära, trevligt. Jag var nog hemma här vid fyra ungefär.

Jag har mest bara hunnit packa och läst igenom Tobbes blogg. Fasen va snyggt Måns nummer kommer bli alltså, jag längtar tills imorrn!!!! Och dansarna, vad snygga dem är, jag döör!!! Nu ska jag packa ihop det sista här innan pappa kommer och hämtar mig, ska vara hos han i helgen.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback