Gud vad jag är trött.

2009-02-03 @ 22:29:55
Jag är så himla trött alltså, jag har varit det sedan jag kom hem från träningen. Jag körde verkligen slut på mig själv, haha. Men riktigt skönt ju!!! Det har inte hänt särskilt mycket sedan sist. Läste lite i spanska boken och svarade på lite frågor, så jag är lite förberedd imorrn, najs. Fixade en annan grej också... Men jag har inte kommit någon vart med historian, hm, jag får ta ett litet snack med A imorrn. Så jag får någon struktur på det hela. Det låter bra de!!

Nej nu ska jag faktiskt ta och stänga ner här och sedan bege mig till sängen typ. Skolan imorgonförmidda, sedan får vi se om jag blir kvar där eller vad jag gör. Träning på kvällen iallafall, woho!!!

Go´natt, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback