Helgen är slut.

2009-02-08 @ 21:27:31
Jag har inte gjort så mycket idag. Mest bara suttit här, kikat runt på datorn och kollat lite på tv. Blev fast vid msn också, det har inte hänt på länge, jag har ju typ dissat msn... Men nån dag ska man väl vara fast där. xD Har man väl loggat in så kommer man ju fan aldrig därifrån. Jag kollade på Bones för en stund sedan, det är sååå sjuktbra ju!!! Vill ha säsong 3 boxen nu ju, för det är den säsongen jag knappt sett.. Och just nu ser jag på Trollkarlens hemligheter, fast nu blev det paus.

Min helglista...
- Plugga spa (övn 3a-b-c, plocka ut ord i texter)
- Plugga inlaA (5-7 övn, resmål-tankekarta)

- Plugga reB (leta flaggor med religiösa symboler)
- Se på Let´s Dance.
- Se på Melodifestivalen.
- Se på Bones.

Jag klarade av min lista ganska så bra tycker jag. Fredagen var ju värsta pluggdagen för mig, igår blev det ju också lite grann men idag har det inte blivit av. Det där med religionen har jag hela terminen på mig att fixa, ett fördjupningsarbete. En liten grej kvar i spanskan bara, ska skriva en liten dialog till på onsdag. Men det tänkte jag fixa imorrn i skolan. Har nämligen bara en lektion imorrn, på eftermiddan men tänkte ta mig dit tidigare och då först lämna in mina böcker på biblan.Sedan får vi se vad som händer imorrn, inge fler planer iallafall...

Nu ska jag kika på tvn. Måste kolla, spännande ju!!!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback