Jag blev kvar...

2009-02-19 @ 00:09:04
Jag kom aldrig härifrån... Fan, jag vet inte vad det är med mig. Jag vet att jag har plugg att göra, plus att det är grupparbete också. Jag förstör ju för min grupp om jag inte gör klart, hm, har imorrn på mig också. Och jag vet att jag pluggar bäst under stress och press. xD Men jag kan inte plugga hemma, så enkelt är det!!!!

Och vad gjorde jag istället då?! Har pratat lite med Sara om imorrn, ska träffas då, trevligt!! Packat väskan till imorrn. Lyssnat/kollat på Måns nummer. Läst bloggar, aftonbladet och expressen, haha. Och inte så mycket mera...

Nu äter jag lite salta pinnar här och lyssnar fortfarande på Måns, men ska nog strax ta mig till sängs. Jag börjar nämligen åtta imorrn, men får se om jag kommer upp. Nästa lektion börjar vid tio iallafall.

Sov så gott alla!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback