Madonna!!!

2009-02-27 @ 18:52:45
Jag sitter nu här och lyssnar på Madonna på Spotify. Hennes senaste album Hard Candy. Det är faktiskt riktigt bra ju... Jag har ju inte direkt varit ett stort fan av henne. Hon har några låtar som verkligen är super, men jag har inte haft chansen att lyssna på henne så mycket, så får passa på nu fan. ; )

Jag hittade detta i ett inlägg, längre tillbaka, haha...

Haha, så kul!! Jag kan inte riktigt fatta att jag ska se henne LIVE i sommar, det är ju helt sjukt ju... Detta året... Ojoj, det var inte så svårt som jag trodde det skulle bli. Så häftigt att hon kommer till Sverige ju. Annars hade jag nog tagit mig till något annat land för att se henne, bara för att få se henne live liksom... Men jag längtar så sjukt mycket, vilken upplevelse det kommer bli!!! Och sen att jag och Milla har biljetter framme vid scen gör ju saken bara ännu bättre. :D WOHOO!

G E  M I G  D E N  9  A U G U S T I ! ! !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka är dem i din headern, o vem e du av dem? fina kort/desgin:)

2009-02-27 @ 19:23:18
Postat av: Carro

Anonym: De i min header är Sonja Aldén, Nathalie Rosenberg, Jessica Marberger och Sanna Nielsen. Och på den lite större bilden så är det Nathalie R.



Ingen av de på bilden är jag... Har bara profilbilden på sidan, men den är lite gammal nu.



Tacktack. :)

2009-02-27 @ 19:34:15
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback