Min kropp är slut.

2009-02-10 @ 19:26:35
Jag var iväg och tränade vid fem. Step1-styrka. Och det är så jäkla kul alltså. Men oj så jobbigt det är, jag känner att min kropp är inte riktigt i form för att köra så hårt som jag vill, haha. Men snart så... Jag kör på iallafall, älskar att skutta runt. Alldeles slut efter passet ju, 75 min håller det på!!! Och mamma och Robert kom och hämtade mig när det var slut och vi for till ica och handlade. Sedan hem...

Nu håller de på med maten där nere, så snart får man lite mat i magen. Vi ska även kolla på Don Quijote då, haha. Men jag gör inte mycket alls just nu. Bokade nyligen in mig på step2 till på torsdag, fettkul ska det bli. :D Men nu ska jag kika runt lite här innan jag ska ner...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback