My plans for the evening...

2009-02-04 @ 19:23:50
Jag har som sagt införskaffat mig den så kallade Schlagerbibeln nu, wohoo!! Men jag har inte hunnit kollat i den och det har jag inte tid med idag heller, haha. Det får jag göra någon dag här när det finns tid.

Tv ikväll:
19.30 - Vänner.
20.00 - Top model 11.
21.00 - Made in Sweden.


Och utöver detta, så lär jag ju plugga också. Hur ska detta gå alltså?! Jag håller tummarna för att jag ska få ihop faktan iallafall. Och det skulle bli ett litet plus om jag får ihop styrketräningstexten also... Hm får se vad som hinns med!!!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mikael

DU MÅSTE KOLLA I DEN SÅ SNART SOM MÖJLIGT!!!!!

Någon favorit till dig (och mig dåra xD) finns med på bild together with Velvet :P Think you can guess who!

2009-02-04 @ 20:25:46
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback