No ticket... tråkigt!!!

2009-02-09 @ 18:03:08
Nu är jag hemma, och det är fan kallt ute. Och inne här just nu också...

Jag fick inte tag på någon biljett till Madonna : (. Jag kom ju inte ens in vid nio, blev placerad i kö och när klockan blev halv tolv så gav jag upp... Tråkigt ju, jag som så gärna ville gå, fan. Fick skjuts till skolan vid tolv.. Satt där i matsalen med J och pluggade lite. Kikade in på ticnet efter lunch igen och de var uppbokat. Bläää... Men det finns inget att göra åt det nu, jag fick behålla mina pengar helt enkelt xD Var upp till J och kollade lite snabbt om religionen. Och träffade även A då, som typ hoppade på mig, skitglad var hon för att hon skulle på Madonna!! Såååå fuskigt fan, haha. Men glad för hennes skull, skitsvårt att få tag i ju. xD Sedan vid tre så var det dags för historia med A. Började på nytt avsnitt och bestämde typ vad vi skulle göra. Grupparbete blev det, fan. Och med folk jag inte riktigt gillar, ännu värre. Vi får se hur det går helt enkelt, om jag kanske byter grupp. Slutade vid fem och då var det bara tralla hemåt, svängde in på biblan och lämnade böckerna. Sedan hemåt i kylan...

Nu gör jag inte ett skit här. Har väldigt tråkigt.
Ska betala räkning nu...


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback