Onsdag.

2009-02-25 @ 19:08:48
Var iväg till skolan, fick skjuts av mamma och Robert. Kom dit runt halv tolv ungefär, träffade Junia, Malin och en till tjej där. Vid ett var det dags att träffa ped. ledarskapsgruppen. Vi fixade i ordning en powerpoint-presentation. Sedan bestämde vi inte så mycket mera, inte ens vem som ska säga vad... Skulle träffas imorrn igen och göra det. Jag är väldigt osäker på detta, jag skulle ju vilja veta nu vad jag ska säga så jag kan träna på det. Menmen... Efter det ner i matsalen igen, satt där en stund med J. Innan vi gick så tog J hand om diskmaskinen och jag började torka av borden m.m. xD HAHA. Brist på något att göra... Pratade lite med A också. : )

Väl hemma så har det inte hänt mycket. Suttit här vid datorn och kollat lite på tv. Fick även donken-mat idag, mumsigt. Nu kollar jag på Vänner här, haha, mycket kul ju!!!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback