Tidig kväller.

2009-02-05 @ 21:35:16
Jag sitter nu och kollar på Lyxfällan. Och pratar lite med Milla på msn, trevligt!! Annars har jag det väldigt tråkigt typ. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, plugget har jag lagt ner för kvällen. Jag har varit duktig så jag är nöjd.

Imorrn är det en ny dag. Jag ska till skolan imorrn, börjar vid 10 och har 2 lektioner fram till 15 typ. Ska försöka komma iväg till skolan till nio typ för lite plugg... Och imorrn är det Let´s Dance också. :D Jag längtar, iiih. Annars är inget mer planerat, ska försöka hitta lite fakta till min fördjupning i religion kanske, det kan bli riktigt bra de där!!! Och jag kanske hittar på nåt annat skoj också.

Jag ska väl snart ta och stänga ner här, kanske ta på en film eller något.
Sedan är det dags för sängen.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback