Trippelkrock.

2009-02-27 @ 19:30:26
Nu tänkte ni säkert på något hemskt där kanske. ; ) Men nejnej...

Det är så att det är tre program jag vill se klockan 20.00 nu... Hmm. Fast jag tror jag löser det väldigt bra ändå. Första är Lipstick jungle, men det är repris från i måndags och det såg jag. Men det är ju så bra, men jag skippar det ändå... Och sedan så är det premiär av Så ska det låta idag. Så jäkla kul. Sonja och Markoolio mot Sibel och Brolle. Den ända av mina favoriters program jag inte var på, det var fullbokat fan, haha. Men det ska jag ju spela in, för jag vill ha det sparat... Och sedan så är det ju Let´s Dance också, och tror det slutar med att jag kollar på de med resten av familjen. För att sedan kolla på SSDL... Så får det bli, det låter perfa!!!


Bilden är ärligt snodd från Markoolios melloblogg. De är ju bara för sööta. <3

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback