Skratt genom tårar.

2009-02-02 @ 17:20:24
Jag var iväg till skolan tidigare, kom la dit strax innan två. Satte mig i matsalen och pluggade lite. Lektionen skulle vara vid tre, men det blev ingen. J var sjuk och A skulle på annat, haha. Jag och en annan pratade lite snabbt med A om morgondagen, vi skulle komma till skolan vid halv tolv imorrn och hämta busskort och sådant. Vi ska nämligen till Arkiv Gävleborg imorrn. Kanske blir kul... Jag började tralla hemåt efter det, mötte E på vägen så vi tog sällskap till stan. Kikade in på Bokia lite snabbt, tog ut lite pengar och raka vägen till Parkbadet. Där köpte jag träningskort, finally :D Nu börjar mitt liv fan, guud va kul!!!

Här hemma har det inte hänt mycket, kollat igenom datorn lite. Kollar lite på tv just nu, men det är bara skit. Ska försöka hitta något skoj nu...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback