Make me believe you . . .

2009-02-14 @ 01:59:20
Oj nu var det ett tag sedan jag bloggade ju. Pappa kom och hämtade mig vid sju typ och då hade han hämtat upp syster i Gävle. Det blev mat vid åtta och sedan tv hela kvällen. Let´s Dance, och idag var faktiskt Laila bäst alltså. Men nära följt av Morgan och Magnus. De tre ligger alltid i topp. Najs! De var la typ rätt par som åkte, fast jag hade nästan hellre sett Carl Jan åka ur, hoppas på nästa gång!!!

Efter det så har jag och syster suttit ute i soffan här på övervåningen och kollat på Vänner bloopers på youtube och skrattat så tårarna sprutat. xD Det var ju helt sjukt. Vi gick och la oss för en stund sedan, och jag ligger här nu och kollar runt lite på nätet. Pratar med Milla på msn, haha. Men ska alldeles strax ta och stänga ner här. Jag och syster ska till Gävle imorrn och kika runt lite, hoppas hitta något fint till Melodifestivalen... Så lär upp i tid, så jag säger go´natt här nu.

Go´natt!


Längtar till imorrn... Detta kommer vara så grymt. <3

Kommentarer
Postat av: Mikael

Numera är det ju idag, så jag säger Längtar till idag! DET KOMMER VARA HELT JÄVLA SKITGRYMT!!!

2009-02-14 @ 09:02:42
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: matilda

svar: Ja eller hur, för blev jag lite.."WHAT??" men kom snabbt på vad det var haha :P

2009-02-14 @ 09:10:46
URL: http://matildaa88.blogg.se/
Postat av: Anna

Kram på alla hjärtans dag <3

2009-02-14 @ 16:51:51
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback