Ändrade planer...

2009-01-09 @ 12:48:22
HAHA, jag sitter här hemma. Jag kom aldrig iväg till skolan något. Jag kom upp strax innan tolv här typ, så jag har bara hunnit duscha!! Det blev lite sent inatt, jag kollade ju klart på Mamma Mia! och samtidigt så pluggade jag lite historia. Klockan var ju två när jag släckte ner, men jag lyssnade vidare på musik och senast jag såg på klockan så var den nog en bit över tre iallafall. Men som sagt, det blev ingen tidig morgon xD Och jag kände att det är ingen idé att åka till skolan nu, vet ju inte om Junia är kvar och jag känner att det blir inget plugg om jag åker dit idag, för ingen annnan pluggar xD HAHA. Så på måndag får jag åka dit och plugga osv...

Blev ju fast här som sagt. Jag vet inte vad jag ska göra nu, eller jag ska nog äta något!! Men resten av dagen, hm, skulle behöva åka till banken och kolla en grej, men det hinner vi inte idag för mamma ska till mormor sen. En annan dag då. Jag får la kanske plugga då och kolla på Mamma Mia! eller nåt (a) Ikväll börjar iallafall Let´s dance och de ska jag se :D hihi. Heja Bagge!

Nej nu ska jag äta nåt!!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback