Dance, dance, dance :D

2009-01-17 @ 23:32:58
Väskan är nu packad, typ, bara i med dricka och drickyoghurt imorron : ) Även pratat lite med syster sen sist. Och kollat runt på datorn. Nu sitter jag här och äter chips och lyssnar på musik.

Imorron som sagt, då drar jag och syster till Stockholm. Vi ska på öppet husDanscenter, man får nämligen prova på gratis klasser då :D Det kunna vi inte missa, så hela dagen ska spenderas där typ. Jag längtar verkligen :D Det ska bli askul, vi kommer nog vara helt döda efter allt xD haha. Kommer hem imorrnkväll igen, då ska ni få höra om dagen. Såhär ser schemat ut:


Så jag ska ta och stänga ner här för kvällen, sätta i Mamma Mia! och bädda ner mig typ. Ska upp tidigt, klockan ringer vid halv sju, wohoo :D haha. Go´natt alla.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: TACK! <3

2009-01-18 @ 00:38:04
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback