Det är inte regn som faller...

2009-01-20 @ 17:34:55
Jag kom nyss in efter en liten promenix med musbus, han verkligen älskar att skutta runt i snön :D haha, väldigt kul att se han göra de, för halva han försvinner typ. Lite överdrivet nu kanske, men det har fan kommit typ en decimeter snö här, bara idag. Men det var skönt att komma ut i friskluften.

Annars har jag bara suttit här i sängen med datorn i knät och kollat lite på tv. Bara massa skit på tv ju, men ikväll ska jag la kolla på Top model kanske, om jag kommer ihåg. Det har även blivit lite städning i rummet. Men inget plugg har de blivit, inte än iallafall.

Jag ska nog ta något att äta eller något snart, men vet inte vad.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback