Det är lördag.

2009-01-17 @ 14:46:33
Vaknade runt tio typ, in och duschen och sedan blev det frukost. Mamma skjutsade upp mig och syster på stan. Där vi kikade runt efter träningslinne, jag köpte ett av de linnena jag hade tittat på. Najs, ett rosa, skitsnyggt ju :D Träffade Matilda också och köpte hennes Info & layout A-bok. Nu är det bara börja kursen och göra klart, haha. Sedan trallade vi hemåt i kylan. Hemma strax innan ett här.

Och då slog vi oss ner i vardagsrummet med plugg och dator. Jag har kollat lite tågtider till imorrn och de löste sig la, men har inte kunnat betala biljetten ännu, för hög belastning, skitgrejer. Sitter och kollar på Mtv nu och inte så mycket mera. Ska la försöka med biljetten igen och sedan försöka plugga lite granna : ) Nu ska jag avsluta här, för snart stängs datorn av, för lite batteri xD haha.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback