Finally... typ.

2009-01-10 @ 16:10:16
Vaknade sent som vanligt igen, klockan ringde vid tio och sedan måste jag ha stängt av den :S haha. Nästa gång jag kollade klockan var den halv ett xD Så upp och duscha och skit då. Tänkte blogga redan då, men blogg.se verkar ha haft stora problem just då, haha. Kom inte in alls, varken på blogg.se eller allas bloggar... Då blev jag lite sur och gav upp datorn. Satte på Sonjis skivor och började städa rummet lite istället. Rensade lite lådor och hyllan. Det var mucho kul : ) Nån dag här så ska jag rensa garderoben också, plus fixa lite på mina 'synliga' hyllor, skoj!!!

Nu sitter jag då här, lyssnar på Sonjis fortfarande. Ska kolla igenom lite bloggar, sen vette fan vad jag ska hitta på. Kanske är något bra på tv, eller så blir jag bara fast här som vanligt.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: N A T

Hahahaha! Varsågod! :D Bästa som finns!!!!!!

2009-01-10 @ 19:00:02
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback