Goddagens.

2009-01-20 @ 13:34:19
Vaknade väldigt sent, kom nog upp strax efter tolv här. Mamma fixade lite mat innan hon drog till jobbet. Jag har duschat och så. Nu sitter jag bara här och glor, lyssnar på Britney. Hon är ju gryyym. Jag har inga som alls planer idag, ingen skola ju. Så, jag borde ju plugga lite, inte för att det finns så mycket att göra men lite kanske. Jag måste få ihop en text om styrketräning. Blää. Får se vad som händer helt enkelt.

Och det snöar för fullt ute, de är ju fan mycket snö här igen. Väldigt drygt, de ska inte snöa mer nu tycker jag. Tycker det kan bli vår och sedan kommer sommaren :D Längtar som fan...

Nu ska jag kika runt på allt här.

I´m not a girl, not yet a woman...
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback