Grammis ikväll :D

2009-01-07 @ 18:49:22

Ikväll är det då dags för Grammisgalan, denna gång sittandes framför tvn. Förra året var ju jag, Anna-Karin och Micke på plats. Vann biljetter genom expressen, tävlade även detta år men vann inga : (.
Jag vill ju vara där ju. Jag har tre olika anledningar till varför (a) HAHA. Först för att Robyn ska uppträda, jag vill se henne live ju :D Och sedan för att Sara Löfgren är där på plats, i miss her!!! Och att även Lotta med vän kommer att infinna sig där på plats, i want to meet her!!! Sedan kanske det finns nå mer trevligt folk där :D haha.

Men ja, det är inget jag kan göra åt nu. Jag får sitta här hemma och kolla och se om man ser dem i rutan :D hihi. Lite mer än en timme kvar nu, så nåt ska jag hitta på att göra innan det börjar!!!

Missa inte, Grammisgalan 20.00 på TV4 nu ikväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback