Hemma igen.

2009-01-19 @ 17:47:58
Kom hem vid fem här. Och det snöar fan ute, de är mucho snö ju...

Jag fick skjuts av mamma till skolan, så jag slapp gå i snön/regnet. Träffade Junia nere i matsalen så pratade med henne lite, men hon drog sedan. Så jag blev kvar själv där, pluggade lite grann. Och vid tre var det ju historialektion med Annette :D Och vi är as många i kursen ju :O drygt fan. A pratade på om lokal historia, ska göra ett arbete om det. Pratade med A efteråt lite snabbt om de och jag ska försöka skriva om ortnamn, hihi. Också pratade även jag och två till om hur vi ska göra med uppgifter som vi fick förra terminen, föremot att de har strukturerat om kursen :P haha. Så ska maila andra läraren och se vad som ska göras.. Slutade vid halv fem, trallade hemåt efter det.

Nu sitter jag här och gör ingenting typ. Känns som att det är ingen idé att plugga historia om jag kanske inte ens behöver göra de uppgifterna xD haha. Tror faktiskt jag ska ta och kolla lite på tv, orkar inte sitta här alls.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback