Home again.

2009-01-17 @ 22:07:55
Jag och syster har varit hos pappa hela kvällen. Pappa och Sinikka kom och hämtade oss, hmm, typ vid halv fem-fem kanske. Minns inte riktigt. Där hemma blev det iallafall massa tv-tittande, vi pratade massa, fick kvällsmat och vi spelade plump :P haha. Jag gjorde typ klart min studeringsuppgift i Desktop också ;D Sedan kollade vi på Jersey girl, den är riktigt bra! Den slutade vid halv tio och då slutade mamma jobbet också, så hon kom och hämtade oss : ) Förbi ica en snabbis också, kom hem strax innan tio här.

Har preciis betalat min tågbiljett, wohoo. De är ju så att jag och syster ska till Stockholm imorrn och ha de skoj :D hihi. Men nu händer det inte mycket alls här. Jag tror faktiskt att jag ska packa väskan inför morrondagen. Och sedan kanske ta på en film eller något : )

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback