Hur ska jag göra?!

2009-01-14 @ 19:47:50
Jag var iväg till ica tidigare här med mami. Och då passade jag på att köpa Fitness Magazine-tidningen innan den nya kommer ut :P haha. Jag var bara tvungen att ha den ju, Jennie är så cool!!! Och framsidan och bilderna i är bara så snygga!!! Och jag blev grymt sugen på att köpa gymkort nu när jag kollat igenom de tre olika träningsprogrammen som Jennie visar...

Gaah, hur ska jag göra?! Först tänkte jag köpa en kombi-kort (gym/friskvård/bad) på badet. Men sen fanns de så mycket pass jag kunna gå på och kommer nog inte ha tid att gymma också, så då tänkte jag bara köpa friskvårdskort. Men nu vet jag faktiskt inte längre, de skiljer bara 300 spänn mellan korten. Men kommer jag hinna gymma OCH ta pass på friskvården under veckorna?! Hmm, svårt beslut fan, men ska tänka på detta några dagar till innan jag köper nåt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

aa Jennie e cool å så jävla SNYGG! :) Haha o typ en av de bästa lärarna oxå

2009-01-15 @ 12:38:06
Postat av: Carro

Anonym: Jaa sjukt snygg!! Okeej kan nästan förstå det! Har dansat för henne en gång, skitgrym!!

2009-01-15 @ 16:24:24
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback