I´m home.

2009-01-15 @ 17:41:50
Jag kom hem till halv fyra här typ. På lektionen gjorde vi inte mycket alls, fick arbetsplanen och jag hade ingen bok men lånade lärarens och kollade igenom allt. Shit va lätt allt verkar vara då :D Gött!!! Ska köpa M´s bok nästa vecka, sedan blir det plugga av!! Strax efter halv tre drog jag därifrån, genom stan, stannade till inne på Kicks och pratade med Sara, trevligt : )  Sen hemåt... Iskallt ute ju, fyy.

Sedan jag kom hem har jag inte gjort så mycket, kollat igenom dator på allt. Skickat in en ansökan till ett jobb, inte så troligt att jag får det, men kan ju hålla tummarna iallafall, haha. Nu lyssnar jag på musik här och ser på tv. Och jag blir nog fast vid de två sakerna denna kväll. Och jag är trött, som fan alltså. Kanske blir tidig kväller idag, vi får se!!!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback