Let´s dance!

2009-01-09 @ 22:04:42
Wohoo, äntligen har det börjat igen :D hihi.

Jag brukar faktiskt inte följa detta så mycket. Men nu är jag ju tvungen att följa detta ju. Enbart för att Laila Bagge är med :D Woho, jag gillar henne, hon är coolisch!!! Såg henne ju första gången i Idol-juryn, föll ju pladask för henne, vilken personlighet!!! Men jag hoppas iallafall att hon går långt i tävlingen. Hoppas hon vinner fan :D Premiären var helt okej, vissa bra och det fanns en hel del som verkligen sög på att dansa. Mycket skratt bjöds det på, haha.

Ja enligt mig här nu . . . Jag kunde ej välja ett par (a)
Bästa paren: Laila&Tobias, Morgan&Helena, Mojje&Jeanette, Magdalena&Daniel...
Sämsta paren: Hasse&Charlotte, Kitty&Anders, Carl Jan&Maria och Isabella&Jonathan...

Ska bli spännande och se nästa fredag vad som händer... :D
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback