Made in Sweden.

2009-01-14 @ 21:59:44

Kollade på Made in Sweden nyligen här. Vad ska jag säga, programmet var väl bra...
Men jag gillar Inte Janet och inte Kim heller för den delen. De har la speciella röster, men satan i gatan va de är dryga. Aldrig att jag skulle lyssna på de annars. Never. Jag kanske är hård nu, men nej. Jag stör mig på de verkligen. Men trots detta så kommer jag faktiskt att följa detta program, enbart för att Laila är med. Eller jag gillar ju de alla tre, Idol-juryn, de är bara så coola. Men jag gillar Laila så mycket, hon är ju helt galet underbar.

Tidigare här så har jag snackat lite med syster, planerade lite om helgen och sådära. Det kommer verkligen bli askul, längtar!!! Sedan har jag även hunnit med att kolla på Vänner och Semestersvenskar, najs. Suttit här vid datorn också och kollat igenom olika bloggar och allt annat skoj!!!

Vet inte vad jag ska göra nu, men snart är det väl sängen kanske. Ska upp tidigt imorrn, börjar skolan vid 8, drygt!!! Måste ställa båda mina klockor. :P

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag råkade missa det där pogrammet! Håller helt klart med dig, laila är as cool :)

2009-01-15 @ 15:51:37
URL: http://goggo.blogg.se/
Postat av: Carro

Sofia: Haha, men de kanske går nå repris :)

Yees, riktigt cool är hon :)

2009-01-15 @ 16:23:07
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback